SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba hesabı nasıl yapıyorsunuz ?

Sen Optimizasyoncu olabilirsin ama bende Muhasebeciyim :P Esnaf adamız bakma sen benim adsenseyle uraştığıma :P Hobi olarak yapıyom