süper anlatmşsn eline saglk çok iyi anladm ama galiba sandboxtaymışım çünkü googleda maxigeyiq olarak yani domain olarak arattıgımdada 2.ci sayfada çıkıoyorm :S peki şuan itibariyle ne yapıp ne yapmamam gerekiyor sandbox ile ilgili konuları okudm herkes farklı bişey yazmış herkes kendince bi kurtulma yöntemi bulmuş peki kesin olark benm şuan ne yapmam gerekiyor heralde pr3 - pr4 sitelerden yavaş yavaş link alıp güncel tutmalıymışım ?