f!r4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isimtescil i kullanıyorum çoğu arkadaş sorun yaşıyoruz diyor fakat ben daha hiç sorun yaşamadım regler reglemez aktif ve ns ler yönleniyor çabuk

bende kaılıyorum hereks şikayetçi ben sorun yaşamadım.