Konu
Gece 2'de domain almak
19-02-2008, 17:13:29
#2
fir4t
isimtescil i kullanıyorum çoğu arkadaş sorun yaşıyoruz diyor fakat ben daha hiç sorun yaşamadım regler reglemez aktif ve ns ler yönleniyor çabuk