<kd>
Özel mesaj olarak bilgilendirecektim ama alamıyorum yazmışsın , afedersin işine karışmak değil amacım , sakın yanlış anlama..
Firma kaydı yaparken , firma bilgilerini kopyalamak ve/veya hakkında izinsiz bilgi vermek telif hakkı yönünden sorun teşkil etmez mi ? © ve ® olayı yani ?
Sadece detaylı araştırma yaptın mı senin açından ciddi sorunlar teşkil edecek bi' iş çünkü , yoksa biliyorsun Bilişim Kanunlar ağırlaştı iyice..
</kd>

Sağlıcakla..