Konu
gs-konya macı ızlemek ısteyen gelsin !
18-02-2008, 13:39:51
#5
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
net hızına bağlı olaraktan değişkenlik gösterebilir.
digiturk'u yatırmamıştım,kapalıydı fener'in maçını sopcast'le izledim ama 10 dk geriden veriyordu (: