Konu
gs-konya macı ızlemek ısteyen gelsin !
18-02-2008, 13:04:20
#3
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Madem Sopcast'le izleyeceğiz neden 3 programı indirin diyorsun ?
+ Donma oluyor.neti hızlı olanlar normal seviyede izleyebilirler..