συтℓαη∂ιѕн adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç yabancı gelmedi
Asp mi scriptiniz tahminimce bir ara iş başvurusu yapmıştım sizin firmaya

ben diyarbakırda değilim firma değilim sadece freelance iş yaparım. ama istanbula gelipte iş başvurusu yaptuysan bu adamlara bilemiyorum.


-----------

Arkadaşlar toplam 4 satış yapılmıştır ve 2 kişiye scriptleri bedava verilmiştir. Kalan 1 satış olacaktır ama olmayabilirde!

-----------

Satış işlemleri tamamlanmıştır arkadaşlar. tüm ilgilenenlere teşekkür edrim.

-----------

KONU MOD ARKADAŞLAR TARAFINDAN KAPATILABİLİR. BOŞUNA MESAJ YAZILMASIN!!!