Alıntı
Guajira´isimli üyeden Alıntı
msn de konuşurken karşındakine güvenmiyormuşsun gibi bir hava veriyorsun bulutkara. Belki niyetin öyle değil ama öyle hissettim ben en azından. bir şekilde domain alımında hata çıktı kendimi yalancı gibi hissettim yani. deminden beri isimtescile demediğim kalmadı.
Burda yapılan gerek paylaşım gerekse alışverişler bir güven icinde gerçekleşiyor taki kendisini bilmez insanlar olana kadar şunu belirtmek isterim bunca yorumlar bunca itrater verilmiş bu güzel kardeşimize sende tutupta güvenden bahsediyorsun zaten kişi veya kişiler güven sağlamasaydı çoktan bu köyden gitmiş olurdu bunuda böylece bilmek gerek bulutkara nick kardeşimle bir çok defa çalıştım vede bundan sonraki günler icinde çalışmaya devam edicem güven konusunada gelince söylemeye dahi lüzüm yok on numara....