msn de konuşurken karşındakine güvenmiyormuşsun gibi bir hava veriyorsun bulutkara. Belki niyetin öyle değil ama öyle hissettim ben en azından. bir şekilde domain alımında hata çıktı kendimi yalancı gibi hissettim yani. deminden beri isimtescile demediğim kalmadı.
hocam siz yanlış anlamış olaiblirisniz açtıgım konularda bir sorun varmı?
şuana kadar bu sitede 10 dan fazla arkdaşla iş yaptım hiç birinde sorun çıkmadı sizdede çıkmadı siz sadece biraz uzantınız o kadar çalıştıgım insanlar o kadar memnun kaldikı her zaman iş yapmak istiyorlar neyse konuyun akışını degiştimeyleim
konu günceldir ...