msn de konuşurken karşındakine güvenmiyormuşsun gibi bir hava veriyorsun bulutkara. Belki niyetin öyle değil ama öyle hissettim ben en azından. bir şekilde domain alımında hata çıktı kendimi yalancı gibi hissettim yani. deminden beri isimtescile demediğim kalmadı.