Konu
arkadaşlar ben yapamıyorum yardıme din
17-02-2008, 19:58:32
#1
oZan34
Üyeliği durduruldu
s.a herkese abı yenı bir script buldum r10da gezinirken oyun scriti 830 mb db si varmıs oda fazla gelir boş db kurcak script i kurcak herşeyi ile kurcak bana yardıme decek biri varmı