merhaba arkadaşlar..

geçenlerde bi yerden 80 ytl lik adwords kuponu bulmuştum.. gayet güzel kullanıyorum.. bugün aklıma geldi bi bakayım dedim acaba hesabımda kaç para kalmış ne kadarlık daha daha reklam yapma hakkım kalmış die.. bi baktım ben çoktan 80 ytl yi aşmışım.. 95 ytl kadar fln reklam yapılmış.. yani 15 ytl içerdeyim.. google a kredi kartı bilgisi fln vermedim... acaba neden param bitince reklamlarımı durdurmadılar..? düşünüyorum şimdi acaba durdursam mı reklamları, yoksa devam mı etsem böle? yarın bigün bide google a borçlu çıkmayalım... benim gibi bu tarz bi durumla karşılaşan arkadaş var mı acaba forumda?

sonuçta adres bilgilerim var google da, başımıza bi iş gelmesin sonradan...