Konu
Titanicde Türkler olsaydı
21-07-2006, 15:54:59
#3
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
bol bol görüntü kirliliği yapmışsın tebrikler. her fırsatta şurda Türkler olsaydı ne olurdu burda olsaydı ne olurdu diye kendini aşağılaması inanın nasıl bir duygu acaba?