256 ları kaldırıp 1mbit kotalıyı geçircekler
böylce iyice kazıklayacaklar bizi
adam diyor hız veriyom ama fazla yoğun kullanma neti ki ben daha çok abaneyi alt yapımı geliştirmeden barındırabileyim
mantık bu
ulan mahkeme vermek lazım 256K paketimi kapatmasınlar yaw