Konu
NTV deki programdan soru ve cevaplar ADSL
21-07-2006, 15:12:52
#26
eruseldarine
ya ne istiyolar bu 256 lardan.. adami illa sövdürecekler.. zaten en boktan baglantiyi en pahali biz aliyoruz.. yok yok sövmicem.. karmam düşer parkeddan banlanırım..