asp, .net veya php için yazılmış ise yardımcı olabilirim. bir sitenin o kadar ram harcaması mümkün değil, kesinlikle bir sorun vardır.
yalnız şunu merak ettim bu site size ait bir sunucuda mı çalışıyor, hosting firması demişsiniz sanırım hiçbir hosting firması sizin 2gb ram harcamanıza izin vermeyecektir.