bunun teker teker ayarlamaktan daha farklı bir yolu olmalı wwwroot dizinine attığım her dosya çalışmalı böyle bir ayar yokmu ? muhtemelen iis'de webserver ayalarında var fakat windows serverdan hiç anlamamam ve ingilizcem yetersiz geldiğinden bulamıyorum

Panel istemememin sebebide boşa ram cpu harcamamak sadece dosya transferi yapcam ip üzerinden bunun için plesk kurmak saçma olur diye düşünüyorum