We Play Haklı olabilir ama Başka çözümler üretmeleri gerekiyor korsanla bu şekilde mücadele edilmez Örnek Ben Sitemden şuan linki yasakladım veya diyelim site mahkeme kararıyla kapatıldı ama yedek db si bende yeni adres aldım yine açtım siteyi yani bunun sonu bu şekilde gelmez Albümlerin fiyatları bence Artık En fazla 5 ytl olmalıki herkes alabilsin veya günümüz standlarına göre 1 ytl bile olabilir neden derseniz çünkü 1 ytl herkes alabilir aldıgı cd bozulsa dahi yenisini alabilir ama 5 veya 10 ytl oldugu zaman alamıyor Korsan daha cazip geliyor.

Yanlışmı düşünüyorum.