Bir Forumdan Alıntı ve aynı mesaj benim sitemde yayınlandı

Site yöneticisi
Alıntı
Albüm piyasaya çıktığından beri yüzlerce foruma dağıldı. Korsanla mücadelede taktik değiştirmeniz gerekiyor. Mesela kaset ve cd'leri herkesin alabileceği bir fiyata satabilirsin.

Ayrıca çıkışını internete borçu olanların şimdi izlediği yolu görünce gülüyorum. Yahu bu siteler olmasa bunlar albüm çıkarabilirlermiydi? Yada bu kadar çok tutarmıydı?

İnsanları korsanlardan uzaklaştırmak istiyorsanız, korsanlardan daha iyi hizmet vermelisiniz. Çünkü onlar karşılıksız yapıyor paylaşımını. Siz ise maliyetinin kat kat üstü fiyatlarla milleti kandırmaya çalışıyorsunuz. Acaba bu insanlar size mi rağbet gösterir yoksa korsanalara mı?
We Play
Alıntı
Bu uyarılar tüm sitelere yapılmaktadır. Yapılan uyarılar forumlardan silinmiş olabilir. Ama site admin ve moderatörlerine özel mesaj olarak yollanıyor. Lütfen siz de bu linkleri kaldırın.

Bilginize.
We Play - Müzik İşi
Hukuk Departmanı
Site Yöneticisi
Alıntı
Şakamısınız siz, bu foruma kayıt olurken bazı kurallar okudunuz
kabul etmediğiniz taktirde üye olmamalısınız, sanıyorum kabul ettiniz.
Orda şikayetin nasıl yapılacağı yazıyor, foruma msj yazarak konu şikayeti yapılamaz
yapılsa kabul edilemez, edilse , eden kişi pek takılmaz.

Forum kurallarına uymadınız.
forum içinde huzursuzluğa yol açtınız.

Bu yüzden sizi banlamak durumundayım.

We (Not Play)