Mcbilisim adlı üyeden alıntı:
Arkadaşlar Başlıkta da gördüğünüz gibi Acil yazmıştım ve hemen almak icap etti..! Yorumlarınız ve teklifleriniz için teşekkür ederim..!
Kullandığın ! karakteri ne oluyor acaba ?
Eğer ben acil host, reseller ya da sunucu arayışına girecek olursam, gugıl amcaya giderim, belli başlı firmaların iletişim bölümlerinden firma yetkilisiyle iletişime geçerim.Max 2-3 saatte cevap alırım.Ve gün içerisinde mutlaka bir firma ile anlaşırım.

2 gün boş bekleyeceğine, ! gibi şeyler kullanacağına biraz sağı solu araştırıp bilgi edin.Forumlarda konu açınca elbette olağan dışı mesajlarla, yorumlarla karşılaşırsın.Çünkü burası bir forum.Fikirler paylaşılır, yorumlar yapılır..

Hadi kolay gelsin..