Konu
blogspot navbarın etkisi varmı?
14-02-2008, 21:47:21
#1
Buraxlee
arkadaşlar navbarı kaldırdıkdan sonra indexlenme sorunu olabilir mi? bu ara kastı sankı 3 dk da ındexler gelirdi şimdi 1 günde tık yok