siteyi siz mi kiraliyorsunuz?
yoksa baskasindan domaini biz kirayalip, sonra sizden sponsorluk mu alacaz?
tam anlamadim.........
Bu arada:
2gb Alan
40gb Band
10 ar tane mail mysql ftp subdomain domain parking
bunu ayda $10 alma imkanim var, niye site kazancinin 25% birakayim?