arkadaşlar bu sabah bir scriptimin DB sini ftp'den indirdim ve birtakım içeriği temizledim geri yüklemek istediğimde ise ftp izin vermiyor.daha önce kaç kez yapmıştım....ftp de mdb uzantılı DB nin yanısıra bir de ldb uzantılı bir dosya oluşmuş.ve üzerinde kilit işareti var ne bunu ne de DB yi silemiyor, elimdeki DB yi ftp ye yükleyemiyorum.Ayrıca DB ye şifre falan da koymamıştım.
yardımcı olursanız sevinirim çünkü elimdeki 104 MB lık bir DB ve acilen geri yüklemem gerekiyor...Teşekkürler...!!!