Arkadaşlar, elbette hepimiz ekmek parası için çalışıyoruz
ama lütfen msn 'e ekleyen, mesaj atan arkadaşlar önce lütfen işi nasıl yapabileceğinize dair bikaç dakikalık bir araştırma yapın. Ben heryerden veri çekebilirim diye gelmeyin.
Çünkü hava durumu, şans oyunu filan fasa fiso olsa da anlık imkb verisini almak çok da kolay bir iş değildir.
O yüzden yaptığımız veya yapmayı düşündüğümüz işe lütfen biraz özen gösterelim.
sayın artech sizinle bende görüşme yaptım. örnek var mı elinizde dediniz. Ben size paket program satmıyorum ki ... Sizinle görüşüp konuşup sonra size bişeyler sunabilirim. Siz bakkaldan ekmek almak gibi sanıyorsunuz bu işi. Siz bir pizza salonuna girdiğinizin farkında değilsiniz. Siparişin sizin isteğinize göre şekilleneceğinden haberdar değilsiniz. Ben bu başlığa bişey yazmıyacaktım ama benim gibi aşağıladığınız başka yazılımcı arkadaşlar oldugu için bunu yazma gereği duydum.
İhtiyacınız olan tüm veriler php dili için konuşayım
socket baglantı fonksiyonları ile alınabilir
PRCE fonksiyonları ile temizlenip istediğiniz her türlü veriye döndürülebilir. Şifresiz kullanılan bir sayfadan internette alınmayacak veri yoktur ! bu kadar da garanti veriyorum. Siz arkadaşım imkb den veri alma linki şudur alınabilir mi bi dene bana haber ver uygunsa yapalım derseniz, ugraşıp gelirim sonra anlaşma yaparız ama siz karşıma çıkıp IMKB den veri almak o kadar kolay değil git yaz sonra gel ( aynen konuşma tarzı da buydu ) diye konuşmada bulunursanız kimse de size yardımcı olmaz. O kadar biliyordunuz kendiniz yazsaydınız? Niye fikir almak veya yazdırmak için yazılımcı arıyorsunuz? Yazılımcının fikirlerine saygı göstermeyecektiniz niye yazılımcı arıyorsunuz ? Siz görüşme içinde oldugunuz insanlara ciddi yaklaşım saglarsanız burada ki yazılımcı arkadaşlar da size o ciddiyetle gelecektir emin olun. Kimse aptal değil.
Sizin ciddi oldugunuzu sanmıyorum. Bu düşünce içerisinde de kimse size yardımcı olmayacaktır
Başarılar