osman adlı üyeden alıntı:
100 bağlantı yapanı zaten tutman hata seal
Neyse, Mod_evasive'yi de 100'den 50'e çektim zaten atılmasa da zatenbi halt yiyemez EverAllah : ) Zaten aslına bakılırsa IP ban da çözüm değil, kapatıp açar modemi al sana yeni IP : ) En güzeli zaten bağlantı sınırlamasıyla korumak. Ama IP ban da tabi o an o kişiyi yada kişileri anında deaktif eder, ama sürekli bir takip gerekir.