Merhaba arkadaşlar forumlarda bloglarda bolca ioncube ve zend kurulumu anlatımı var ama nedense ben bir türlü kuramadım. ayrıntılı olarak windows 2003 server için zend ve ioncube kurulumunu ve ayarlamalarını anlatabilecek arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinicem. şimdiden teşekkür ederim.
makinamda plesk 8.2 yüklü
php 4.4. ve 5.2 versiyonları yüklü sunucuyu teslim aldığımda bu şekilde geldi
ve ayrıca ioncube kurulumunu yaptım awbs sitem var çalıştı ama bu seferde pleskim gitti açılmadı bende php.ini içerisindeki zend ile ilgili satırları ioncube dll satırlarını sildim. ioncube ile çalışan site kapalı plesk var şuan .