Konu
Biz Mi Cok Aptal Gozukuyoruz
12-02-2008, 23:51:19
#2
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
başdaki örtünün derdi gerdi herkesi.
başka dert tasa yok herşey unutuldu