Konu
Kayıt olurken Db Hatası
12-02-2008, 22:08:33
#3
Byturkx
hocam 3.7.4 stable sürüm değilki.ftpdeki dosyaları silsem tekrar 3.6.8 atsam ve upgrade başlasam bir değişim olurmu.