merhaba
Türkiye lokasyonlu server alınacak yabancı bir müşterimiz için.
ama özel bir durumu var..
PM ile anlatacağım ne istediklerini
Lütfen sadece " yetkili" kişiler PM atsın. yani bayi - aracı vs istemiyorum
direkt yetkili kişi ile görüşmek istiyorum bu konuyu.
ücret 3 aşağı 5 yukarı bir miktar fazla verilecektir anlaşma sağlandığında.
hatta direkt müşteri ile tanıştırılacak . şu an sadece aracıyım
Lütfen PM atarken " hangi datacenter veya firma yetkilisi olduğunuzu, MSN adresinizi, site adresinizi " gönderin..
" konu nedir hocam " ? " msn var mı "? diye pm lere yanıt vermem