Konu
isimtescil domain taşıma ( directi )
12-02-2008, 21:44:34
#3
kaantukek
Misafir
yarın telefondan tekrar görüşeceğim, olmadı kadıköy çok yakın bana gidip bizzat görüşürüm.. yaptıkları ayıp..