Konu
Kayıt olurken Db Hatası
12-02-2008, 20:44:27
#2
tespara
upgrade var ama downgrade diye bier şey yok kesinlikle 3.7.4 sürümüne güncellemelisin
bu güncelleme sonrası çıkan hataları gönder