bana pek öle gelmedi bundan 2 yıl önce insanlara asp dersleri veriyordum genelde benden 3 yaş büyük benle yaşıt hepsine ftp nedir nasıl dosya atılır uzantılar php asp aspnet asp genel olarak bütün forumlar öğrettim şimdi saçmalıyorlar ben senden daha iyi biliyorum diyor ben kaçyıldır biliyorum diyor dedim bu beniim yeni msn eski msn ben öğretmiştim sana dedim küfür yedim

çok oluyor adama vbulletin kurulumunu öğretiyom ertesi gün hava basıyoo