Bir olayı eğrisiyle doğrusuyla mantıklı bir şekilde düşünmeden, eğrisiyle doğrusuyla mantıklı bir şekilde düşünülmemiş bir şey yapmışsın belli ki. Birincisi bu sistemin doğru kullanıldığında hiç bir zararı yoktur, ürününü satmak isteyen firma genel reklamlar vermek yerine bir satış ortağı tutar, bu satış ortağı da kişiye özel reklam yapmak için adwordsü kullanır, ürünü hedef kitlesiyle buluşturur. Spam yapılmadığında, kötü amaçlar için kullanılmadığında bu sistem tamamen Firmanın satmak istediği ürünü, tam da alıcı kitlesiyle buluşturmak üzere yaratılmıştır.

Sonuçlarına şöyle bakalım:
1- Firma ürününü satmak istediği kişiye ulaşmış olur.
2- Satış ortağı firmanın ürününü satmasına yardımcı olarak para kazanır
3- Tüketici istediği ürüne kavuşmuş olur.

Gördüğün gibi 3 ayrı tarafı da memnun eden bir sistem, onun adı "yanıltıcı reklam" değil zaten, sen ona öyle isim takmışsın.