Hala kendini savunma cabasi içerisindesin... Domainle olmasa Hostingle hadi ikisinden de geçtim yedeklerimiz her hafta sistem tarafından alıyor diye yedek almadık devredeceğin zaman yedeklerinizi alın ben firmayı devrediyorum aman sorun olmasin bile demedim hadi ondan da getim 1 ay oyaladin beni yok arkadaştan hosting vericem yok ben halledicem yok şöyle de yok böylede neyse seni Allaha havale ediyorum daha fazla muhattap olmamak lazim seninle hala kendini temizlemeye çalışıyorsun ya sadece 'Gülüyorum '


AlmirHostin Dolandırıcımı? İşte burada - 1 -

AlmirHostin Dolandırıcımı? İşte burada - 2 -