Yok , hediye verecek kadar sevdiğim 1 hatun kişi yok yanımda , sadece sıradan 1 ilişki içindeyim o yüzden gerek duymadım , ama ilgili adresi araştırmıştık yazdığım konu da 1az beklersen link atacağım..

Sağlıcakla..