gümüş çok banallaştı hocam ya.
sıkıştıgım heranda gümüşe basvurdum.ama papaz her zaman pilav yemez.

başka bir konuda bir arkadas bardaktan bahsediyordu. sıcak su koyunca bardağa(çay-kahve vs)bardakta istediğimiz resim gozukuyordu. su sogudugu zaman da resim kayboluyordu.. böyle özgün-ilginc hediyeler almak lazım.
O arkadaş da benim (; ehehhe