Fakir ama gururluyuz..

Jemns..
Fakirin gruru olmaz (;
[ Bu da şaka hee (; ]
Ayrıca ne alacağını bilmiyorsan , çıkın beraber ayın 14'nde dolaşın , ne hoşuna giderse bi' limit belirleyin beraber madem sevginiz bu kadar çok bu konular konuşulabilir ( nakit limiti vs.. ) en azından
biz konuşuyorduk zamanında , herneyse beğendiği şeyleri alın..
Sağlıcakla..