Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakir ama gururluyuz.. Jemns..
Fakirin gruru olmaz (;


[ Bu da şaka hee (; ]


Ayrıca ne alacağını bilmiyorsan , çıkın beraber ayın 14'nde dolaşın , ne hoşuna giderse bi' limit belirleyin beraber madem sevginiz bu kadar çok bu konular konuşulabilir ( nakit limiti vs.. ) en azından biz konuşuyorduk zamanında , herneyse beğendiği şeyleri alın..

Sağlıcakla..