birincisi bu blogta public service ads çıkıyo..public service ads by google..

bunu zaten anlamadım da..sen olsan bu blogu kabul eder misin..ya Allah aşkına 4 tane mi postun var snin bu blogta..

ayrıca blogger dan adres almışsın adres alırken gidip yazmışsın ordaki boşluğa wwwblogspotcum
adresin olmuş htt p://www.wwwblogspotcum.blogspot.com

yani kusura bakma belki kızacaksın ama ben google adsense takımında çalışsam yani siteleri kabul etme veya etmeme gibi bir pozisyonum olsa senin bu bloga baktıktan sonra direk delete tuşuna basarım