Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakir ama gururluyuz.. Jemns.. Tabi espri bi yanada en güzeli bence tek bir gül :S ona anla katacak 2 mısra..

Sonra Beklenen An .....(Kurtlar Vadisinde ki gibi)
ehuehueheueheuhe

KoptumDD: cok fena beyler bir bakın
Yarışma - Sevgililer günü yarışması - İzlesene.com - Ücretsiz Video Paylaşım Sitesi

[izlesene ile alakam yoktur haberiniz olsunda sadece videolara takılıyorumsöylim dedim yamuk birşeyler yaparlar sonra benden bilirisiniz falan]