Merhaba arkadaşlar Ya anlamadıgım bir olay ilk çıkmaya başladıgımız tarih tanısma tarihinin yıldönümlerini zaten kutluyoruz bide 14 subat gelince insan özel birşey ister maddi durum süper olsa herşeyi alırım ama şöyle mütevazi bir hediye alsam diye diye düşünürken r10 daki dostlarıma sorayım dedim özellikle felek ikizler nederler hepinizden haber bekliyorum
Olayda hediye değil almasamda birşey demez ama olsun insan bekler dimi

acaba foruma üye yapsam rep versem cokmu abesk olur[ayrılma sebebi olur sanırım]