Merhaba arkadaşlar

Ya anlamadıgım bir olay ilk çıkmaya başladıgımız tarih tanısma tarihinin yıldönümlerini zaten kutluyoruz bide 14 subat gelince insan özel birşey ister maddi durum süper olsa

herşeyi alırım ama şöyle mütevazi bir hediye alsam diye diye düşünürken r10 daki dostlarıma sorayım dedim özellikle felek ikizler nederler

hepinizden haber bekliyorum


Olayda hediye değil almasamda birşey demez ama olsun insan bekler dimi
acaba foruma üye yapsam rep versem cokmu abesk olur[ayrılma sebebi olur sanırım

]