despina_09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haha ne yani hem suçlu hem güçlü ha hiç pişi yapamaz
eğer insanlar kalkıp da haklıyken kendilerini haksız duruma düşürürse aynen öyle olur. Suçlu insan üste çıkmış olur

Küfretmek acizliktir. Bunu asla unutma. Ve hiç bir kavgada kazanan yoktur. İki tarafında kaybettikleri vardır. Sadece bir taraf daha fazla kaybeder. Ve böyle giderse haklı olan taraf daha fazla kaybeden olacak. Çünkü bu küfürler kimseyi yüceltmez.