Belirttiğiniz prosedür cidden ağır olmuş... Bu tarz bir şeyi kabul edecek birileri olduğunu sanmıyorum... Her kez emek harcıyor ve bir şeyler üretiyor ozaman bu şekilde değilde sözleşme yapılarak bu işe başlanmasını öneririm. Zaten muhasebeciyseniz az çok hukuksal konulardanda anlarsınız...
İşi alacak arkadaşa hayırlı kazançlar... Sizede iyi çalışmalar.