Merhabalar,
Arkadaşlar ben sitemi türkçe yapmak istiyorum, fakat language manager den değil, farklı bir yöntemle yapmak istiyorum tabi varsa,çünkü language manager dan bir türlü yüklemiyo? onada nasıl çözüm bulucam?
şimdilik bunlar yeterli
teşekkürler..
(bu kadar sık konu açtığıma bakmayın, sorunlar farklı farklı zamanlarda oluşuyo onun için ayrı ayrı başlıklar şeklinde açıyorum)