telefon açıyor ( gizli numaradan ) küfür ediyor ana avrat sen olsan ne yapardın ?
sineyemi çekerdin yoksa savaşmı açardın
Madem öyle sende git ***** sitelere onun tel numarasını ver. Yav ne kadar acayip insanlarsınız. Ver dedim tel nosunu falan ama verme sakın

Eşşekle eşşek olmak başka şey. Buna siz bulaşmayın. Bırakın Allahından bulsunlar. Bu kadar insanı madur edenler ahını alanlar elbet cezasını bulur. Öyle yada böyle.