merhaba hocam öncelikle seni tebrik ediyorum asusweb gibi açıklama yapmayıp ortadan kaybolmak yerine herşeyi olduğu gibi doğru ve dürüst olarak buraya döktüğün için.Bence bu yaşananların hiçbiri senin suçun değil tamamen asuswebin sorumsuzluğu ve .. neyse.Senin yaptığın tek hata AdımHost'un dediği gibi yanlış kişilerle iş yapman.Bende zamanında asuswebi düşünmüştüm bu işler için ama sonra vazgeçtim iyikide vazgeçmişim.

Geçmiş olsun..