Konu
Baner ve logo yapma programı
11-02-2008, 18:46:43
#13
martusamak
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Bende Fireworks 8 kullanıyorum çok güzel bannerlar çıkarttım hem kullanımındada fazla zorluk yaşamadım Fireworks 8 kullanmak istersen seriallerini pm yolundan atabilirim sana.