Keşke diyorum bende ama biçok konuda keske dıyorum Hasan.
Asusweble çalıştıgıma mı yanayım
bunca insanla beraber benimde emeklerim gitti buna mı yanayım
adım çıktı artık inmez buna mı yanayım.
Ama yinede sorunların başladıgı gunden bu yana hala bazı insanların magdurıyetlerını gıdermek ıcın elımden gelenı yapıyorum.Şuanda da elimde bikaç hesabın yedeklerı var mail attım ama herhangı bı cevap gelmedı bana ulasmalarını beklemekten baska care yok.
Ayrıca yorumun ıcın tesekkur ederım Hasan.Benimde çok az dostum varmıs onlardan birisisin