Olcay daha önce dediğim gibi senin tek hatan.Yanlış kişilerle iş yapman,onlara güvenmen.Daha öncede uyardım fakat iyi demiştin.Genede dikkatli olman için uyarmıştım.İşine asuswebden daha fazla önem verdiğini biliyorum.Her haltı yiyen asusweb,ama ortaya çıkıp tek kelime yazmıyor.Ama sen onların yaptıkları gibi kaçmayıp defalarca durumu belirtiyorsun.Msn listemde bulunan güvenebileceğim nadir insanlardansın,ben şehir dışındayken güvendiğimden sunucumu bile sana emanet edebiliyordum.Keşke diyorum,bu işe hiç girip boşuna kendini yormasaydın..