aa bi dk. bi fark daha var.
ortada Oyun bolumu var oyun basliğinin fontunu oteki basliklardada kullandim fakat bunlar o fontu bulamadiğindan oteki yerleri farklı fonttan yapmislar dikkatinizi cekerim
http://www.tammekan.com/images/oyunyazi.gif
bundan bahsediyorum.
oteki fontlar farkli ama bendekiler ayni font
http://www.bizimmekan.com/asimg/melodilogoyazi.gif http://www.bizimmekan.com/asimg/oyunyazi.gif
gibi